Wednesday, August 26, 2009

Holla!!!

Assalamualaikum!!!
Wassup y'all...
Da lama da aku x jengah kat blog aku nih...
Biase la sifat pemalas yg ade kt aku nih merangsang dlm diri aku....
Aku skang ni bz ngan macam2 hal...
FYI, aku ni skang da last sem da kat UNIKL tuh... Alhamdulillah.. Settle gak pembelajaran aku selama 3 tahun nih...
Pasni aku kena la mencari sesuap nasi kat luar lak <--- cari keje la lak...
Da la x penah ade experience keje pon.. huhu..
Pape pon aku kene settlekan fyp aku dulu..
Fyp aku dari sem lepas x de improvement langsung... Tuh yg menggoyangkan aku atas ngan bwh nih...
Supervisor aku pon cam da malas nk layan aku nyer group da.. <-- Sori ek En Nizam...
Kitorg ni nk kata malas tuh ade la gak...
Ni lak kitorg disuruh oleh En Nizam utk masuk satu competition kt mana tah.. Lg menggoyangkan kitorg... Da la system x de rupe system pon.. Nk ke sys tu pon susah.. Huhu..
Dlm byk keje nih pon, aku still lagi men facebook, myspace n etc... hehe..
X serik2 lagik... Pe nk jadik tah... haish..

No comments:

Post a Comment