Tuesday, April 21, 2009

Exhibition Day 1

Arini first day aku nyer exhibition tuk course aku (BSE)... Nampaknye exhibition aku arini berjalan dgn lancar... Just ada some probs td masa nk launch exhibition nih... Mintak maaf ek kekawan... Tetiba jek laptop aku padam lak.. Seb baik leh recover blk..Fuhhh.. Selamat.. Thanks to Dr Roslan sebab sudi hadir tuk melaunchkan kitorang nyer exhibition nih.. Walaupun x seberapa, tp kitorang happy pasal kitorang da bertungkus lumus menjayakannya.. Apa yg penting!!! Kerjasama... Sume program yg kitorang plan sume berjalan ngan lancarnyer.. Aku nk ucapkan good job kpd Games Committee pasal dorang da wat terbaik tuk games kitorang.. Hope kpd participant yg join program kitorang dpt terhibur ngan apa yg kitorang sajikan... Aku lak cam biase la.. Job yg paling aku suke la.. Jadi DJ.. Sume lagu aku putarkan masa aritu.. Aku nk mintak sori pd sesapa yg request lagu tp aku x dpt nk 'spin'kan lg dorang.. Bkn aku x nk 'spin'kan... Masalahnyer lagu yg korang mintak tu x de dlm laptop aku... Huhu.. Kpd committee2 lain gak dorang pon memberikan kerjasama yg padu... Especially skali committee aku<-- Marketing & Promotion Committee... Promote nampak.. hehe... Event ni start kol 9.30 td sampai kol 5.00 td.. Hope sok kitorang dpt 'up'kan lg performance kitorang... Amin.

No comments:

Post a Comment